ГРАФІЧНІ МОЖЛИВОСТІ МОВИ TURBO PASCAL ВЕРСІЇ 7.0

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інформаційні технології

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра САПР Звіт з виконання Лабораторна робота №1 на тему: ГРАФІЧНІ МОЖЛИВОСТІ МОВИ TURBO PASCAL ВЕРСІЇ 7.0 з курсу: «Геометричне моделювання у конструюванні інженерних об’єктів і систем» 1. МЕТА РОБОТИ Ознайомитись з графічними можливостями мови Turbo Pascal версії 7.0. Вивчити графічні функції та процедури програмного середовища Turbo Pascal, набути практичних навиків розробки графічних процедур у середовищі Turbo Pascal в текстовому та графічному режимах. 2. КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 2.1 Налаштування параметрів середовища Turbo Pascal. При розробці програми з використанням графічних процедур та функцій у середовищі Turbo Pascal необхідно вказати шлях до директорії у якій знаходяться програмні модулі. Для цього необхідно зайти в головне меню середовища (клавішею F10 або вибрати команду меню чи підменю можна використовуючи маніпулятор типу «миша»; якщо «миша» відсутня, то треба активізувати клавіші ALT + перша літера команди меню, або клавіші, які вказані в контурній команді підменю). Головне меню середовища складається з десяти підменю. Клавішами стрілок або зайти у меню Option (містить команди, що відкривають діалогові вікна для встановлення опцій інтегрованого середовища). Активізувати команду Directories – відкриває діалогове вікно Directories, у якому вказуються каталоги, де знаходяться різноманітні групи файлів, що необхідні для виконання компіляції. У полі вводу Unit directory ввести повний шлях до директорії де розмішені усі зовнішні програмні модулі, які розширюють можливості мови Turbo Pascal 7.0. У даному випадку це директорія C:\tp71\units. 2.2. Стандартні процедури і функції Turbo Pascal управління текстовим екраном. Процедура CLRSCR. Очищає екран або активне вікно і поміщає вікно в верхній лівий кут. Звертання: CLRSCR. Стандартні процедури і функції управління графічним екраном. Розглянемо процедури та функції, які входять в стандартний модуль GRAPH.TPU. У модуль входить 73 процедури та функції, які надають програмісту досить широкі можливості управління графічним екраном. Для полегшення вивчення графічних засобів усі процедури і функції будемо розглядати у групах по функціональному призначенню. Стандартний стан ПЕОМ після її включення, а також до моменту запуску програми відповідає робота екрану в текстовому режимі, тому будь-яка програма, яка має використовувати графічні засоби комп’ютера, повинна певним чином ініціювати графічний режим роботи адаптера. Після завершення роботи програми ПЕОМ повертається в текстовий режим. Процедура INITGRAPH. Ініціює графічний режим роботи адаптера. Формат звертання: INITGRAPH(<драйвер>, <режим>, <шлях>); тут <драйвер> - змінна типу INTEGER, яка визначає тип графічного адаптера; <режим> - змінна типу INTEGER, яка задає режим роботи графічного адаптера; <шлях> - вираз типу STRING, що містить шлях до файлу драйвера. Обидва параметри <драйвер> і <режим> є змінними. До моменту звертання до процедури на одному з дискових носіїв інформації повинен знаходитись файл, що містить необхідний драйвер. Процедура завантажує цей драйвер в оперативну пам'ять і переводить адаптер в графічний режим роботи. Тип драйвера повинен відповідати типу графічного адаптера. Налагодження графічних процедур на роботу з конкретним адаптером досягається шляхом підключення потрібного графічного драйвера. Драйвер – це спеціальна програма, яка здійснює управління тими чи іншими технічними засобами ПЕОМ. Графічний драйвер управляє графічним адаптером. Багато графічних процедур та функцій використовують внутрішній покажчик позиції на екрані, який на відміну від текстового курсору є невидимий. Положення цього покажчика як і будь-які координати на графічному екрані задаються відносно лівого кута, який в свою чергу має координати 0, 0. Таким чином, горизонтальна координата екрану змінюється зліва направо, а вертикальна – зверху вниз. Процедура CLOSEGRAPH. ...
Антиботан аватар за замовчуванням

02.10.2020 20:10

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини